Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

czwartek, 6 października 2016

Focza dama


Foczą damę przeczytałam podczas urlopu w Grecji... Długo książka czekała, ale gdy już zaczęłam, to trudno się było od niej oderwać. To kolejna z powieści Kathryn Harrison i kolejne spotkanie z wyjątkową historią.

Co najbardziej zachwyca? Chyba znów prawda i szczerość. Prawdziwość, autentyczność postaci i ich przeżyć... Pięknie opisana tajemnica miłości... Bardzo subtelne i delikatne obchodzenie się z materią uczuć oraz pragnień. Opis powstawania latawca, najpierw jednego, później jego następcy, zmaganie z zimnem i ciemnością lub światłem - akcja dzieje się na Alasce w roku 1915 i chyba w późniejszym również.

Jednym z bardziej wzruszających i najpiękniejszych momentów, a już na pewno najbardziej  przejmującym... , jest spotkanie głównego bohatera z foką... Nie będę zdradzać. Warto przeczytać samemu.

Bardzo polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)