Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

czwartek, 6 października 2016

Jestem niewinna :)


To był bardzo piękny wieczór :). Improwizowany, ale z aurą "właśnie tego" i "właśnie tak". Wszystko było "dokładnie tak jak miało być", choć wiele rzeczy to dla mnie ogromna niespodzianka... :). Zwłaszcza muzyka...
Na zdjęciu powyżej i poniżej w lewym górnym rogu Alinka Danielewicz (malarka, poetka, nauczycielka Vedic ART) i Paweł Fejkisz - pasterz dźwięków (muzyk, włóczykij, filmowiec), którzy akompaniowali słowom, choć właściwie trudno stwierdzić, czy to nie słowa akompaniowały muzyce :)...

Spotkanie odbyło się w Bazylu, pięknie przygotowanym przez właściciela/ekipę...


Światło przygaszone, nastrojowe, więc na zdjęciach robionych bez lampy, a do tego telefonem ziarno..., ale pamiątka jest :)


Jak już pisałam wielką radością była dla mnie obecność Alinki i Pawła i ich cudownej muzyki :).




Ale także obecność wielu moich przyjaciół i osób, które były na poetyckim spotkaniu ze mną po raz pierwszych lub w ogóle po raz pierwszy się spotkaliśmy :). To są bardzo cenne chwile... Dziękuję ślicznie.

Spotkanie podzieliłam na dwie części, w pierwszej prezentując wiersze w postaci multimedialnej, animowanej z muzyką w tle. Druga to muzyczno - słowna improwizacja z Alinką i Pawłem.
Pomiędzy Ania Matysiak (wydawczyni, właścicielka wydawnictwa Convivo, autorka serii Tangere, w której została wydana "Jestem niewinna") opowiedziała o tym jak się poznałyśmy (przez internet, dzięki blogom), o książce i o serii; a Renia Morawska wspomniała o naszej wspólnej przygodzie poetyckiej, o jej pracy teatralnej z moimi wierszami, przeczytała także jeden z nich (Nie będzie lęku już więcej).

Zostałam też obdarowana słodkościami (dziękuję Marcelinko :), dziękuję Kocie) i kwiatami. Najpierw od Małgosi (dziękuję :) ),

Później od Ali (przepiękne kwiaty i "doniczka" - dziękuję :) ):

Róża od Reni (dziękuję za to słoneczko :) ):


Po części "artystycznej" głos zabrali w kolejności: Mirek Dzień (poeta, autor wielu tomików poezji, profesor na ATH) i Pani Ania Węgrzyniak (profesor nauk humanistycznych, wielka znawczyni literatury, osoba o wyjątkowym pięknie i cieple), a ich wypowiedzi były wzajemnie komplementarne, a nawet chwilami wykluczające się, a także moja wspaniała siostra, która zgodziła się z obiema opiniami zastanawiając się, czy aby na pewno nie jest to rozdwojenie jaźni ;)... Alinka również podzieliła się swoimi odczuciami, a także kilka innych osób. Wiele z nich wspominało o tym, jak piękne było połączenie muzyki i słowa... Poniżej mały fragmencik:



No i na koniec kilka zdjęć "niewinnej" od KMN ;)...




To był piękny, wzruszający wieczór :*... 

Bardzo dziękuję Ani i KMN za zdjęcia (są wymieszane, ale te z lampą od Mario, kwiaty moje).

6 komentarzy:

  1. Wspaniale Lucynko! Gratuluję:* Marcin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie. Bardzo ci gratuluję i cieszę się, że wieczór był aż tak udany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)... No, było pięknie, kameralnie i ciepło :)

      Usuń
  3. To było dla mnie ogromne wzruszenie. Dziękuję Lucynko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że wydałaś moje wiersze :) i mogło się odbyć to spotkanie... :*

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)