Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

poniedziałek, 24 października 2016

Koncerty muzyki chóralnej Gaude Cantem w GOK w Jasienicy

W ostatnią sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w jeszcze jednym koncercie. Tym razem był to koncert muzyki chóralnej.



Wystąpiły Chór Akademicki Wojskowej Akademii Technicznej z Warszawy, dyr. Joanna Korczago oraz Chór "Kamerton" z Haczowa, dyr. Marta Sobota.

Kilkanaście zdjęć w czerni-bieli umieściłam na fotoblogu, a tu kilka jeszcze w kolorze... Aaa! i oczywiście baaardzo mi się podobały występy obu chórów.

Chór Akademicki WAT-u:






Chór "Kamerton":



Po występie młode chórzystki zapragnęły dodatkowych zdjęć :), miałyśmy wszystkie świetną zabawę.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)