Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 11 października 2016

Mężczyźni w nadziei


Jak to w czeskim filmie, jest wesoło, ale z nutką goryczy, jest pięknie, ale jakby w sposób przejaskrawiony, jest o miłości, ale zaprawionej smutkiem itd...

Obejrzałam film i mimo całej zabawnej otoczki poczułam po prostu smutek. Smutek i niedowierzanie, czy rzeczywiście tak jest?
Czy mężczyźni zdradzają, by wracać? Czy kochając się ze swoimi kobietami przywołują obrazy innych kobiet - ich pośladków, nóg, piersi? Czy kobiety nie tylko wiedzą o zdradach swoich mężczyzn, ale są na tyle sprytne by mężczyźni nie dowiedzieli się o ich własnych? Czy dopiero śmierć bliskiej osoby uświadamia, że a) była ona rzeczywiście bliska, a b) że tak niewiele o niej się wiedziało?
Z jednej strony wydaje mi się, że film dotyczy jakiejś innej rzeczywistości, z którą nie mam, a przynajmniej nie chcę mieć nic wspólnego i w tej warstwie jest po prostu dobrą, inteligentną komedią; z drugiej dotyka on z pewną czułością prawd absolutnych i chyba jednak powszechnych... (?). Z trzeciej jest to po prostu wzruszający film o miłości, o poszukiwaniu, o pragnieniu bycia kochanym, podziwianym, akceptowanym, wielbionym itd. Z czwartej strony to film o stracie i tajemnicy.

Z piątej, to film, w którym grają dobrzy aktorzy, piękne kobiety ;) i w którym znalazłam kilka(naście, dziesiąt) kadrów do podzielenia się z Wami...







 



















Czyli, że polecam :)!... , do obejrzenia (jak widać ze zdjęć) na cda ;).


Scenariusz i reżyseria: Jiří Vejdělek

W rolach głównych:
Bolek Polívka    jako Rudolf       
Jiří Macháček    jako  Ondřej       
Simona Stašová    jako   Marta, żona Rudolfa       
Petra Hřebíčková   jako     Alice, żona Ondřeja       
Vica Kerekes   jako     Šarlota       
Lukáš Langmajer   jako     Louis       
Hynek Čermák    jako        Masażysta       
Filip Antonio    jako        Pavlík

2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)