Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

wtorek, 29 listopada 2016

Andrzejki i trochę wspomnień

To taki wpis z kategorii "osobistych" ;), ale na pamiątkę... i na wspomnienie ;)... Chociaż widzę, że raczej wyszło mi z tego podsumowanie - pewnie to wpływ zbliżającego się zakończenia roku...


Jak na hipiskę przystało w ciągu roku zeszczuplałam, zapuściłam włosy, i stałam się wolniejsza ;), co można też zrozumieć jako bardziej rozleniwiona, ale czuję już jak powolutku wraca do mnie dawna potrzeba pędu, ruchu, a więc gór i tańca... :D... Spacerów, ludzi... Ten rok, od poprzednich andrzejek, to też rok pod znakiem hab.: pierwsze pół roku oczekiwania, stresów itd., drugie pół odpoczynku...


Był to też rok ogromnej pracy wewnętrznej, nie tylko w temacie związków, a jeśli to w szerszym aspekcie, ale także na wielu innych płaszczyznach. Nic więc dziwnego, że potrzebowałam ciszy, spokoju, zatrzymania się.


Zawodowo powoli odtyka się coś i mam nadzieję na przypływ pomysłów i energii, na działanie.

Prywatnie Dom Tymczasowy, który stworzyłam w listopadzie dla trójki kociąt, a teraz czarnego Tofii, też był/jest dla mnie wielkim wyzwaniem.


Napisałam wiele wierszy zmagając się ze wspomnianymi "przerabianymi" tematami, jeszcze w zeszłym roku kalendarzowym, także w bieżącym, a wiele z nich (z okresu: do kwietnia 2015) znalazło się w książce Jestem niewinna, wydanej przez wydawnictwo Convivo. To bardzo dużo dla mnie znaczyło. Wydanie tego tomiku prawie zbiegło się w czasie z habilitacją (w maju hab., w czerwcu tomik). W drugiej połowie tego umownego roku powstało jednak utworów na kolejny tom :)...

Także bardzo piękne było i jest tworzenie haig z Mario :). Powstał śliczny album, który mam nadzieję, że ujrzy też szersze światło..., ale zobaczymy.

Ale przede wszystkim był to rok bardzo pięknego "razem", ciepła, radości, uczenia się, bycia obdarowywaną i dawania, dzielenia się. Rok poznawania bardzo dobrego, mądrego i wewnętrznie (co wcale nie znaczy, że zewnętrznie nie, bo też ;) ) pięknego człowieka - i wcale nie przesadzam ;), a także zupełnie nowych ścieżek :)...



To jeszcze kilka zdjęć z tegorocznych andrzejek ;)
 



I takie zestawienie rok temu i w tym ;)


4 komentarze:

  1. Świetnie się bawiłaś, pięknie wyglądasz, a rok pracowity, więc wciąż podziwiam i gratuluję :* uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Komenta nie będzie poza życzeniem niech ci dobrze idzie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), niech tak się stanie... :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)