Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

piątek, 11 listopada 2016

This Must Be The Place

W polskiej wersji: Wszystkie odloty Cheyenne'a
Film obejrzałam już dość dawno, ale aby dokonać wpisu potrzebuję zrzutów ekranu, a te mogłam zrobić dopiero dziś ;).



Pod dłuższym czasie trudno wrócić do filmu, ale te kilka kadrów, które zapamiętałam szczególnie i chciałam zrobić zdjęcia, to już coś...












 








 








W filmie, oprócz pięknych kadrów, jest też wyjątkowa muzyka... Przeboje rockowe, a naj oczywiście "This Must Be The Place" Talking Heads.

Poza tym dodam tylko, że film zobaczyć warto! :)... Piękna, wzruszająca opowieść: trochę filmu drogi, trochę dramatu, trochę historii, mnóstwo emocji...
Aktorstwo na najwyższym poziomie!


Reżyseria:    Paolo Sorrentino
Scenariusz:    Umberto Contarello, Paolo Sorrentino
W rolach głównych:

Sean Penn jako Cheyenne   
Frances Mc Dormand jako Jane   
Judd Hirsch jako Mordecai Midler   
Eve Hewson jako Mary   
Kerry Condon jako Rachel   
Harry Dean Stanton  jako Robert Plath       
Joyce Van Patten   jako Dorothy Shore       
David Byrne (on sam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)