Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

czwartek, 1 grudnia 2016

Mariza


Koncert miał miejsce wczoraj, w kościele w Aleksandrowicach w BB i był naprawdę niezapomniany... Piękny, wyjątkowy, tak jak i piękna oraz wyjątkowa jest Mariza i jej muzyka...

Dla mnie był to koncert "z biegu", ale gdy tylko Mariza zaczęła śpiewać wszystko co przed zostało za woalką dźwięków i można było zatracić się w muzyce, rzewnej trochę, ale i pełnej radości... Wzruszyłam się gdy śpiewała pieśń o swoim życiu... Nie znając słów można było usłyszeć tę przemianę jaka dokonuję się pod wpływem miłości...

To pełna energii i radości kobieta :)... 

Zdjęć nie robiłam, do pooglądania są na fb na stronie BCK :), podobnie jak fragment koncertu...



Już na bis Artystka z zespołem zaśpiewała (zagrali) unplugged, a podczas kolejnego utworu wyszła między ludzi - śpiewała idąc między ławkami dookoła kościoła... Podczas koncertu, pomiędzy kolejnymi utworami bardzo dużo opowiadała o sobie, swoim życiu, zachęcała też widownię do wspólnego śpiewania. Mnie się akurat te części mniej podobały, czułam niedosyt jej głosu i chciałam na jak najdłużej zanurzyć się w dźwiękach... Ale wspólne śpiewanie było ciekawym i radosnym przeżyciem :)...

Dobrze było tam być...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)