Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

piątek, 9 grudnia 2016

Mrówki far(m)a(z)ona

Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu z poetą i satyrykiem Juliuszem Wątrobą.Było bardzo ciekawie, przez większość czasu zabawnie :D... Także w kolejce po dedykację ;).


Są fraszki wesołe, frywolne i takie do przemyślenia też są... Niektóre tutaj przepiszę, choć tylko kilka z nich było czytanych podczas spotkania. Na początek fraszka na czasie, z dedykacją:

Nadwrażliwemu
Chcesz uniknąć zranień?
To się w kamień
zamień

Tylko proszę nie traktować tego dosłownie (jako recepty np.).

Zwierz-e-nie
Taka ładna mordka jeża
jakby się jeż z igieł zwierzał.

Zrobiłam trochę zdjęć, ale tak szczerze to odsyłam na stronę organizatora - GOK w Jasienicy, do obejrzenia albumu.

Ulubieńcy
Dudki za to lubię
że też mają w czubie 

A ode mnie takie migawki:

Nie ta droga
Milczenie 
w cenie,
lecz to nie sposób
by dojść do głosu. 

Krzyżówka
Człowiek to istota
skomplikowana:
ma coś z kojota,
z osła, barana.

Muzycznie wieczór uświetnili: grą na kontrabasie Eugeniusz Kubat oraz na saksofonie Marcin Żupański...



Tułacz
Tułam się pośród tułaczy,
żebym jeszcze wiedział za czym,
żebym jeszcze wiedział po co,
to bym nocą
z chęcią spoczął... 

I na koniec kilka zdjęć od Mario :)

Dziewiąte 
błogosławieństwo
Błogosławieni
niewydarzeni.

Z Julkiem :), poruszone, ale i tak fajne :D

A tak było śmiechowo :D

Pies na baby
Im starszy
mniej warczy  

Chociaż, gdy Julek nie czyta, to jakoś mniej śmieszy... ;) 

Chwilami spokojniej ;)
  
Luźne związki
W związku ze związkiem
zdejmij podwiąskę

Fotografowanie Mistrza ;)


Wyznanie niedźwiedzicy
Nie chce mi się
przespać z misiem 

Hi hi :D


I to by było na tyle, jak mawiają motyle :D...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)