Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

niedziela, 11 grudnia 2016

Podczas III Josiynickiej Wiliji

Zrobiłam kilkanaście zdjęć, głównie zachwycając się ozdobami, bibelotami i maskotkami... :)...


I jedzeniem, bo jechałam głodna... Cudownie, że KMN pomyślał o mnie i mogłam od razu posmakować przepysznych pasztecików ze szpinakiem... Żurek z grzybami na bazie rybnej też był wyśmienity :D...

A teraz zdjęcia ;)... Część niestety poruszona, część nieostra...

Najpierw sztuka, czyli muzyka ;) - kolędnicy ze Straconki:


A teraz wybór wyrobów, ale bardzo subiektywny, po prostu zwróciłam na te rzeczy uwagę bardziej niż na inne, co nie znaczy, że na inne nie zwróciłam ;)...

Polarotki od Bea Szek (link prowadzi do profilu na fb)





Koty i nie tylko od Lalki-anioły



Dalej były wyroby z filcu i znów "nie tylko", w tym przepiękne szale, których nie mam na zdjęciach, na stoisku Anny Uniwersał APUNI:

 Inne szyte maskoty Pepaczua:


I jeszcze trochę dobroci :)


W tym ostatnim plus wielki za pomysł (drzewa koralikowe), dla mnie mogłyby tylko być drewniane pnie drzew ;)...

Gdybym nie czuła się taka zmęczona, pewnie więcej zdjęć bym zrobiła i ciekawszych, ale mam przynajmniej pamiątkę i gdzie zerknąć w razie gdyby mi brakło pomysłów na prezenty :).

2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)