Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

niedziela, 11 grudnia 2016

Wujaszek Wania

W środę byłam w Teatrze Polskim na "Wujaszku Wanii" Czechowa.


Na teatrze znam się niestety jeszcze mniej niż na filmie, w dodatku zdjęć nie było wolno robić, będzie to więc bardzo krótki wpis.

Byłam zmęczona, zniechęcona po całym dniu pracy, zimno, ledwo zdążyłam... Tymczasem już tylko gdy oświetlono scenę poczułam, że będzie mi się podobać. Dla mnie ważnymi elementami tej sztuki jest muzyka: przejmująca i dopowiadająca, budująca nastrój, przenosząca oraz oszczędna, ale bardzo klimatyczna scenografia. Scenografia po prostu piękna i żal, że nie dane mi było zrobić ani jednego zdjęcia... :(...

Można jednak fotografie pooglądać na stronie Teatru i o spektaklu przeczytać, zachęcam!!!

Poza muzyką i obrazem poruszył mnie sposób, w jaki reżyser, Waldemar Śmigasiewicz postanowił oddać czechowego ducha, w którym to co bolesne i zabawne wzajemnie się przenika, jedno chroniąc się przed drugim i drugim zasłaniając. Więc można powiedzieć, że po Nocy Świętego Mikołaja, o której w poprzednim wpisie znów pojawia się tu smak słodko-gorzki, a może tym razem słodko-kwaśny nawet... Trochę więc jest w warstwie psychologicznej rzeczy do przemyślenia...

Z teatru wyszłam w zupełnie innym nastroju, naładowana, mimo wszystko, pozytywnie. Polecam bielszczanom i nie tylko :)!...




3 komentarze:

  1. W środę nie we środę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowe komentarze są usuwane, ale za nim usunę odpowiem, że obie wersje są poprawne http://sjp.pwn.pl/slowniki/we%20środę.html. pozdrawiam

      Usuń
    2. Ale może tak jest ładniej...

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)