Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

czwartek, 2 lutego 2017

Madame

Skończyłam czytać pierwszy z gwiazdkowych prezentów :) (Madame Antoni Libera).
Aż dziwne, że do tej pory na tę wyjątkowo piękną książkę nie trafiłam... Zachwyca język, kunszt pisarski... Ale fabuły nie będę opowiadała, bo jest tych opisów mnóstwo.

Czytałam na raty, za każdym razem na wdechu ;)..., ale i rozsmakowując się w słowach. Jeśli jeszcze ktoś ma podobne jak ja zaległości to bardzo gorąco polecam.

2 komentarze:

  1. Swego czasu czytał ją w Dwójce J. Gajos. Czasem udawało mi się posłuchać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to musiało brzmieć... ! Jaka szkoda, że ja tego nie słuchałam...

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)