Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

poniedziałek, 6 lutego 2017

Zmian dalszy ciąg

Ta zmiana jest bardzo poważna, bo to zmiana domu... i to zmiana, w której powstały dwa nowe pokoje ;)...

Na początku pokój pomarańczowy wyglądał mniej więcej tak: 

Pokój niebieski tak: niestety zdjęcia nie oddają, jak rzeczywiście wyglądał gdyż robiłam je już w trakcie "przeprowadzki"

Jak przeprowadzka wyglądała z perspektywy kociej na kocim blogu ;)

A jak tuż po? ;)

Przepraszam za rozgardiasz na łóżku, nie miałam sił dziś składać ;)

W pomarańczowym ciepło, a nawet gorąco, a w niebieskim jaśniutko i lekko (choć mebli przybyło). Docelowo w pomarańczowym chcę rozkładaną sofę, aby goście mieli gdzie spać :) i aby było gdzie zalec z książką ;)... To dużo ciemniejszy pokój, lepiej to widać w dzień...

A w niebieskim kąt pomiędzy drzwiami, a kominkiem trzeba zagospodarować inaczej... na kominku, od wejścia są zrobione półeczki, stąd nie bardzo można tam postawić coś wysokiego, ale patrząc z łóżka (na przeciw), ma się "dziurę" (z wieżą drapaka ;) ), która mnie akurat trochę przeszkadza...

3 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)