Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień niewinności

sobota, 11 marca 2017

Czas

Jest taki czas kiedy pisze się wiersze o wyjściu z domu, trzaskaniu drzwiami lub przeciwnie, zamykaniu okien. Czas, gdy się pisze wiersze o łąkach bezkresnych, łąkach samotnych, po których szaleją całkiem normalne motyle i ja. Nie całkiem normalna...

Czas jest spiralny. Nie  było mnie tu nigdy, a jednak widzę swoje ślady, delikatnie odgięte źdźbła traw, złamaną gałązkę, poruszony kamyk. Więc jednak przechodziłam tędy, może nawet odpoczywałam, może biegłam. Jak dawno? Przyglądam się sobie wtedy i sobie dziś. Przyglądam się sobie za następnym okręgiem, ile jeszcze trzeba zebrać papierków nieopatrznie zgubionych z kieszeni?

Pamiętam jak zdziwił mnie w górach widok wędrowcy z przymocowaną do plecaka reklamówką. Czego w niej nie było? Ile śmieci pozostawia człowiek za sobą. Ile ja.

Więc to taki czas?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)