Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

wtorek, 14 marca 2017

Fotograf (Jan Saudek)

Film można obejrzeć na CDA, warto, bo jest to ciekawy obraz, choć pewnie bardziej kuszący dla amatorów fotografii Saudka. Ja akurat lubię...


Miałam wrażenie, że film po wielu tematach się "śliga", a ciężar fabuły został przeniesiony na związek Saudka z Libą i innymi kobietami... Ciekawy, choć nie porywający... Dla mnie ważny.


Reżyseria: Irena Pavlásková
Scenariusz:    Irena Pavlásková, Jan Saudek


W rolach głównych:
Karel Roden    jako Jan Saudek       
Jenovéfa Boková    jako    Anička       
Vilma Cibulková    jako    Věra       
Patrik Děrgel    Patrik Děrgel        Badatel       
Lukáš Jůza    jako    Doktor       
Marie Málková    jako Líba       
Václav Neužil    jako        Marek       
Marika Sarah Procházková    jako    Vendelína

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)