Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

sobota, 11 marca 2017

"Obojętnie mijany..." wernisaż Eweliny Kątny i Marcina Wojciecha

Serdecznie zapraszam na wystawę fotografii Eweliny Kątny i Marcina Wojciecha, w bielskiej galerii B&B, pod patronatem Fundacji Centrum Fotografii. Wystawa potrwa do 4 kwietnia.

Wystawa ukazuje współczesny PGR ;). Jak i dlaczego? Trzeba zobaczyć...

To dla mnie szczególna wystawa, bo tak jak Renia M. wraz z moją siostrą były tymi, dzięki którym piszę wiersze, o tyle Marcin Wojciech (mój kuzyn, syn brata taty) jest tym, dzięki któremu fotografuję... I on i Ewelinka, jego żona. Bo to ich zdjęcia na samym początku pożyczałam do prezentacji multimedialnych, a było to... 20 lat temu... ;) i później. Ponieważ chciałam być niezależna, postanowiłam fotografować sama.

A poniżej kilka zdjęć z galerii dzisiaj.




My przed :D




Otwarcie wystawy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)