Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Czas taki...

O tym, że czas taki na obiektyw wąskokątny, a także zdjęcia tymże obiektywem na blogu fotograficznym, tutaj trochę zabawy telefonem...


Z różnych względów święta to dla mnie bardzo trudny czas, tym  bardziej wdzięczna jestem siostrze za zaproszenie na wielkanocne śniadanie... :). Było miło, ciepło, rodzinnie. Mama przyniosła tulipany - w pączkach, ale zaraz po wstawieniu do wody rozkwitły. Aparatu nie miałam, a więc robiłam zdjęcia telefonem...



I jeszcze:


A tuż przed zachodem słońca za monitorem na ścianie..., już u mnie w pokoju:

A dziś (w poniedziałek) na chwilę u rodziców, trzy zdjęcia telefonem ;)



2 komentarze:

  1. Teraz te telefony takie zdjecia robia, ze zadnej roznicy nie ma od tych robionych lustrzanka.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)