Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

piątek, 28 kwietnia 2017

Kiedy Nietzsche schlochał

FB przypomniał wpis sprzed dwóch z poprzedniego mojego bloga, który już nie istnieje, a jak widzę ów wpis się nie zachował... (nie wszystkie posty, gdy przenosiłam,  przeniosłam  poprawnie...). Tak więc przypominam tutaj, kopiując ze źródła tamtego bloga, które zaeksportowałam przed usunięciem.




Książka warta przeczytania nie tylko przez wzgląd na głównego bohatera ;), czy Freuda, który się w powieści pojawia, ale także ze względu na opis pięknego, holistycznego i humanistycznego podejścia lekarza Breuera. Szkoda, że dzisiejsi medycy nie potrafią w taki całościowy sposób spojrzeć na swoich pacjentów... Bardzo ciekawa jest metamorfoza obu bohaterów Nietzschego i Breuera następująca równolegle. Nie będę jednak zdradzała szczegółów, zachęcam do przeczytania.

1 komentarz:

  1. ja już wszystkie książki przeczytałem....mawiał Wuj mój:)
    Wydawało mi się wówczas nieziemskim bluźnierstwem...wówczas

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)