Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

czwartek, 13 kwietnia 2017

Leczenie uzależnionej osobowości

Trafiłam na książkę dość okrężną drogą, bo na stronie Moonsetstory na zupełnie inny, choć też ważny temat, dotyczący obfitości; przeczytałam komentarz, który skierował mnie do Myśli w wielkim mieście, a tam już sama w etykietach kliknęłam na link, który mnie jakoś przyciągnął Leczenie uzależnionej osobowości... :)



Przyznam, że nie przeczytałam tego wpisu, ale poczułam, że to może być o mnie, choć żadnych widocznych uzależnień nie posiadam - przez 18 lat byłam uzależniona od papierosów, nie palę już... prawie 8 lat - zaczęłam czytać.

Nie będę dziś pisała więcej... Jeśli ktoś chce mam książkę, prześlę. Widziałam też, że można ją kupić w Merlinie np.

I póki co, to tyle. Tak, czy siak warto ją wziąć do ręki, przeczytać, przejrzeć, zatrzymać się... było już o  tym, ja już sama wielokrotnie o  tym czytałam i w Drodze rzadziej wędrowanej i w Ścieżce miłości, i nawet u Coveya, a mimo to, czuję, że wciąż sprawdzam co zrobiłam nie tak, co jest ze mną nie tak i co jeszcze mogę zrobić by być "tak". Błędne koło. Nie wiem, czy kiedykolwiek doświadczę łaski miłości bezwarunkowej i współodczuwania, czegoś, do czego drogę zaczęłam tak wiele lat temu praktykując zen...

Nie będę też dziś pisała co czuję, bo jest to skrajnie odmienne doświadczenie...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)