Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

niedziela, 9 kwietnia 2017

Szlakiem cieszyńskich Magnolii

Dzisiejsza wycieczka pt. "Najpiękniejsze magnolie kwitną w Cieszynie", pod przewodnictwem Pana Mariusza Makowskiego, była bardzo ciekawym i pięknym, magnoliowym spacerem... :).



Kilkanaście zdjęć,  jakie zrobiłam po drodze. Nie wiedziałam gdzie je dziś dodać, ale chyba bardziej pasują w po prostu ;)...















A później poszliśmy na rynek, gdzie dziś stały food trucki, w tym pyszne hiszpańskie pączki i świeżo wyciskane soki ;)... zjedliśmy, wypiliśmy i wróciliśmy na szlak..., idąc w drugą stronę :D.








I jeszcze zdjęcia od M. :)




A gdy wracaliśmy do domu zaświecił piękny, okrąglutki już księżyc...



To był piękny dzień. Dziękuję :)...




4 komentarze:

  1. W rzeczy samej piekny dzien. Magnoliowy zawrot glowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)... przyjemnie i różowo, choć przyznam, że spodziewałam się czegoś na kształt alei pełnej magnolii, a nie dziesięciu drzewek rosnących przy starych kamienicach... ;), ale ja to często mam takie nieprzystające do rzeczywistości wyobrażenia... jak już szłam drugi raz to wiedziałam czego się spodziewać i mogłam się
      pozachwycać :)...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. takie skrzywione spojrzenie wczoraj miałam ;)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)