Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Utkane z chwili

Bardzo piękne spotkanie w sobotnie popołudnie, w Klubie Osiedlowym Uszatek.


Spotkanie składało się z dwóch części, w pierwszej prezentowałyśmy pieśń wiązaną, której tematem był człowiek, w drugiej miałam przyjemność przedstawić tomik poezji/haiku Sławy Sibigi i poprowadzić rozmowę z Nią. O obu wydarzeniach troszkę opowiem :)...


O historii spotkań haikowych pisały Sława i Zuza na fb, a ja korzystanie z fb postanowiłam ograniczyć do absolutnego minimum, ale informacje można znaleźć na wydarzeniu, do którego link także, z mojej strony autorskiej. Tu tylko napiszę, że spotkania rozpoczęły się w 2013 roku zapoczątkowane przez Zuzannę Iro Orzeł i Sławę Sibigę. W kolejnym już pojawiła się Zuzanna sue Truchlewska i ja ;).

 foto. Marzena Darul
 foto. Marzena Darul

Dwa miały miejsce w Piwnicy na Dachu w MDK w Łaziskach Górnych, jedno w Klubie Osiedlowym Orion w Tychach i jedno w Galerii Wzgórze Franciszka Kukioły w Bielsku- Białej i ostatnie w Klubie Osiedlowym Uszatek. Pierwsze cztery związane były z porami roku.

Na spotkanie przyszło dużo ludzi :), co ogromnie cieszy. Przesympatyczna ekipa z Rydułtów i Wodzisławia - czyli reprezentacja grupy poetyckiej z Rybnika Wytrych i druga z Tychów i mnóstwo innych osób, w tym moje dwie przyjaciółki: Gosi i Ania i kolega z grupy fotograficznej z Bielska.

  foto. Marzena Darul

 foto. Marzena Darul


A poniżej trzy slajdy i kilka zdjęć:



:)...






Autorką tych zdjęć jest Gosia M. :), dzięki Goś :D.

A jeszcze jedno od Sue:

Jedno od Małgosi Bobak:

I jedno ode mnie ;)...

W drugiej części, po przerwie opowiadałyśmy ze Sławą o jej tomiku Sen o Japonii, ale o tym w osobnym poście :)...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)