Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

środa, 31 maja 2017

Było minęło jest

Wczoraj piękne spotkanie z poetką Renatą Morawską. Promocja tomiku poezji Było minęło  jest w bielskiej Książnicy Beskidzkiej.




Miałam wielką przyjemność poprowadzić to spotkanie :). Spotkanie z osobą dla mnie wyjątkową, z którą przyjaźnię się od lat, której wiersze przechowuję w zeszycie sprzed 25 lat, która jest moją mentorką i mistrzynią w kwestii poezji, i do której zwracam się z wieloma wątpliwości w tym (i nie tylko ;)) temacie... Na spotkanie przyszło bardzo dużo ludzi, głównie jej bliskich, ale nie zabrakło postaci znanych w bielskiej przestrzeni kultury i sztuki.

Nie umiem pisać o tak osobiście doświadczanych wydarzeniach, więc pozostawię je nieopisane... Piękna poezja... Ale mogę pokazać tu kilka slajdów z prezentacji, jaką przygotowałam:




Książki kupić nie można, została ona wydana nakładem Wydziału Kultury i Sztuki Urzędu Miejskiego w BB, ale wiem, że autorka ma kilka egzemplarzy, a i ja mam ;)..., więc jeśli ktoś by pragnął przeczytać wiersze z tomu, to są i by pożyczyć i by dać :).

 A poniżej zdjęcia ze spotkania, których autorem jest Sebastian Stokłosa:








I jeszcze cztery zdjęcia, których autorką jest Małgorzata Koniorczyk:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)