Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

środa, 24 maja 2017

Kwiat wiśni i czerwona fasola

Od pierwszego kadru polubiłam ten film. Właśnie tak - polubiłam :D...




Moja ulubiona scena, gdy do długo moczonej i długo gotowanej fasoli starsza pani (Tokue) dodaje cukier i siada. Kucharz (właściciel punktu sprzedaży japońskiego smakołyku dorayaki) pyta:
"Znów czekamy?", ona odpowiada:
"To byłoby zbyt gwałtowne. Tak po prostu ją zagotować. Musimy pozwolić ziarnom przyzwyczaić się do słodkości."



 
 

 
 




 









 





Jeśli ktoś lubi takie kino..., z prostą historią budzącą wzruszenie i prostymi, długimi kadrami - zatrzymanymi na poruszanymi wiatrem gałązkach czy zamyśleniu, to jest to film dla niego. Ja lubię, więc z wielką przyjemnością oglądałam... :). Polecam!

Scenariusz i reżyseria:    Naomi Kawase
W rolach głównych: Kirin Kiki jako Tokue   
Masatoshi Nagase  jako Sentarô       
Kyara Uchida jako Wakana       
Miki Mizuno jako Matka Wakany

2 komentarze:

  1. nawet bardzo lubie. Wazne aby byl Jakis przekaz, mysl, cos co mnie ujmie i poprowadzi...ciekawa, mam nadzieje propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To film powinien Ci się spodobać :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)