Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

czwartek, 25 maja 2017

Poznań raz jeszcze

Właściwe zdjęcia gdzieś kiedyś będą, a dziś z drogi :)...
A wyjechaliśmy wczesnym rankiem bo tuż po 4 w nocy ;)
Tam:









i z powrotem:






 






Wszystkie zdjęcia zrobione telefonem przez szybę samochodu..
No, dobrze, a ponieważ nic dwa razy się nie zdarza i z pewnością nie będę miała szybko okazji ubrać tak wykwintny strój (i po co ja kupowałam  tę sukienkę?...), to jeszcze taka zajawka:




(tam jestem w prawym rogu sceny ;) )

Fotograf był, zdjęcia robił, więc gdy będą to pokażę... :).

Aaa! A w Poznaniu odbierałam dyplom uzyskania stopnia doktora habilitowanego, którego to przyznanie Rada Wydziału Maszyn Roboczych i Transportu Politechniki Poznańskiej uchwaliła równo prawie rok temu, bo 24 maja 2016 i już się tym dzieliłam z Wami :). Po dyplom jednak należało pojechać raz jeszcze i akurat tak to w moim przypadku wypadło.

Dzisiejsza uroczystość miała podniosły charakter (oprócz mnie ponad 100 innych osób otrzymało promocję doktorską lub habilitacyjną), uświetniony występem chóru i duetu młodych artystów i bardzo piękną laudacją Rektora PP. Dobrze było tam  być.

4 komentarze:

  1. To pięknie żółciutkie pole, to oczywiście kwitnący rzepak. Nie mylę się? Gratuluje po sto kroć tytułu doktora habilitowanego. Piękne widoki, przed ważnym wydarzeniem w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak :), to rzepak :), widoki rzeczywiście przepiękne... ! dziękuję :)

      Usuń
  2. Pani Doktor Hab. Lucynko, jestem z Ciebie bardzo dumna. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)