Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień niewinności

poniedziałek, 1 maja 2017

Spotkanie poetycko-muzyczne w Krakowie

Wczorajszy wieczór autorski w Apoteka Pub w Krakowie.

Spotkanie w kameralnym gronie, w ciepłej, przyjaznej atmosferze :). Oprócz naszych (Pawła i moich) bliskich oraz przyjaciół, spośród których były osoby, które dotąd nie słyszały, ani nie widziały prezentacji moich wierszy, także kilka osób z zewnątrz - zasłuchani, choć całkiem możliwe, że przypadkowi to goście... Wdzięczna jestem bardzo :).

Olga (kij deszczowy) i Paweł (fujary) przepięknie zagrali. Dziękuję!

Kilka zdjęć od różnych osób, najpierw zbiorowe grupy górskiej :):

Do czytania, ze względu  na konieczność podłączenia laptopa do projektora, dostałam dość konkretny stół ;), dzięki temu, moja przepona nie była ściśnięta podczas czytania ;P...

 

Z Olgą i Pawłem:

Olga na deszczowym kiju przepięknie zgrywała się ze swoim tatą, a oni oboje stworzyli wyjątkowe tło muzyczne dla wierszy, będące czystą poezją bez słów. Dziękuję :).


Jeszcze kilka zdjęć od Ani F., gdy będę miała od drugiej Gosi i od Pawła to dodam :)





Prześliczne, bardzo klimatyczne zdjęcia od Joanny Fejkisz.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)