Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Jak siostry :)

:)... cudownie było zwolnić  hamulce i po prostu cieszyć się obecnością, wspólnym zwariowaniem, siostrzanym świrem ;)...



Zdjęcia w tym wpisie zrobione są przez  Gabbkę Jabłońską - bardzo jestem jej wdzięczna i za zdjęcia i za wyrozumiałość wobec mojego ich wykorzystania, wiem, że Gaba część by usunęła, część inaczej skadrowała, część wywołała w inny sposób, ale dla mnie są one piękne takie jakie są :)! Dodałam  im tylko efekt,  na który autorka zdjęć się zgodziła... :D...

To taka  trochę romantyczna, a trochę jednak zabawna sesja ;)













 


Gabrysia, dziękujemy! :*

Taki efekt, rozbawionego wyluzowania nie byłby możliwy bez wcześniejszego roztańczenia z Ewą Wolf i Pawłem Koniorem :), ale o tym innym razem ;)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)