Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

środa, 7 czerwca 2017

Piknik pod wiszącą skałą

Dawno to było gdy oglądałam po raz pierwszy, a wczoraj zmobilizował mnie utwór i kadr z filmu, by obejrzeć ponownie.


Na niektóre filmy trzeba poczekać, z jakiegoś powodu nie zrobiłam o nim wpisu, albo go zgubiłam przy przenoszeniu bloga dwa lata temu, jak wiele innych, ale na FilmWeb miał ode mnie siedem gwiazdek :/... dziś może dałabym mu osiem... :)... Piękna muzyka, delikatność, tajemnica, elegancja...


 

 


 












Bardzo mi dziś po drodze z tym filmem... :).



Reżyseria:    Peter Weir
Scenariusz:    Cliff Green
W rolach głównych
Rachel Roberts jako Pani Appleyard   
Anne-Louise Lambert jako Miranda   
Margaret Nelson jako Sara   
Vivean Gray    jako Panna McCraw       
Helen Morse    jako Mlle. de Poitiers       
Kirsty Child    jako    Panna Lumley       
Tony Llewellyn-Jones    jako    Tom       
Karen Robson    jako    Irma






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)