Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)
           

Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

sobota, 17 czerwca 2017

Po prostu - kilka zdjęć

O tym, że można się uśmiechać... :) Pomiędzy... Pomimo... Pomału... ;)...


Bardzo piękna wycieczka na Wielką Raczę z KMN... z Mario to znaczy ;). I świetne zdjęcia Mario (bez związku z tym, że ja na nich jestem), nie mogłam się oprzeć by ich nie pokazać tutaj!


 



I w b-w:


Dziękuję :*...

Aha! kiedy jadłam pierogi w schronisku na Wielkiej Raczy, popsikało mnie bezczelnie nadzieniem borówkowym... - i to dwukrotnie :P.
Po koszuli i po jasnoszarych spodenkach... Zastanawiałam się co zrobić z tym fantem, gdy Pan z sąsiedniego stolika odezwał się: "Proszę spróbować z kwaskiem cytrynowym. Niestety nie potrafię powiedzieć dokładnie jak się to robi, ale moja żona używa kwasku cytrynowego do wywabiania plam po borówkach". Po powrocie do domu, wycisnęłam sporo soku z cytryny na plamy, które zrobiły się ciut jaśniejsze i wrzuciłam ubrania do pralki. Prałam w proszku Jelp, w 40st. i wszystko zeszło!!!  Dzielę się z Wami, bo sezon borówkowy tuż tuż :D...

Dobrego weekendu :)

2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)