Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

wtorek, 6 czerwca 2017

Port poetycki - sobota

Sobota Portu Poetyckiego, to piękne, pozytywne przeżycie - spotkanie z przyjaciółmi (z dawnej Poemy teraz Poemaxu,  grupy Wytrych i po prostu  ze znajomymi ;) ), zawarcie nowych znajomości, ujrzenie, posłuchanie, poznanie poetów ulubionych, czytanych :). I jest to też możliwość przeczytania wierszy na słynnej portowej kanapie... ;).

fot. Bożena Boba-Dyga

Spotkanie składało się z kilku części, w pierwszej prezentowali swoją poezję goście główni: Bianka Rolando, Bogdan Prejs, Anna Maria Wierzchucka, Tomasz Pietrzak. Mnie szczególnie ujęły wiersze Anny Marii Wierzchuckiej, ze względu  na ich bezkompromisową szczerość... 


W drugiej części w magazynie wierszy prezentowali się: Marta Fox, Roma Jegor, Małgorzata Południak, Beata Bigos, Zenon Dytko, Krzysztof Tomanek, Karolina Kułakowska, Magdalena Gałkowska, Jan Mieńciuk, Weronika Górska, Marta Jurkowska, Grzegorz Derner, Marzena Orczyk-Wiczkowska, Bartosz Wiczkowski, Grzegorz Kielar, Izabela Wageman, Andrzej Kanclerz, Mirosława Pajewska, Michał Krzywak, Łucja Dudzińska, Andrzej Walter, Daria Dziedzic, Szymon Babuchowski, Bożena Boba-Dyga, Natalia Zalesińska, Jacek Kukorowski, Włodzimierz Szymczewski, Barbara Janas-Dudek, Jacek Dudek.

W międzyczasie sztalugarnia Małgorzaty Południak – wernisaż prac Ewy Kantorczyk (grafika) i Barbary Trzybulskiej (ceramika) - świetne prace obu artystek...




W części trzeciej prezentowali się poeci w ramach Hyde Parku, a przed miał miejsce fantastyczny koncert Joanny Trzepiecińskiej, która śpiewała piosenki Osieckiej...

Ja swoje dwa wiersze w Hyde Parku przeczytałam również :):
fot. Bożena Boba-Dyga

fot. Bożena Boba-Dyga

fot. Bożena Boba-Dyga

Przeczytałam Pod Magurką i Ona jak ja z Jestem niewinnej. Ten pierwszy na wyraźne życzenie Sue :)..., ale to dobry wybór...

Na port jedzie się głównie po te spotkania z ludźmi, rozmowy, warsztaty (w których ja akurat nie uczestniczyłam) i pół żartem po zdjęcie na kanapie ;) :P... (mam mnóstwo zdjęć z Portu, ale szczególnie dziękuję Bożenie Boba-Dyga, za piękne kanapowe portrety :D)...

Poniżej dwa zdjęcia od Sue, fotografował chyba Paweł Dąbrowski(?)

Z Sue, Ewą i Anią :)...
A niżej z mieszaną ekipą między innymi z Poemaxu i Wytrychu :).

No i na koniec, ale bynajmniej nie ze względu na wagę, wielki szacunek dla organizatorów Basi Janas-Dudek i Jacka Dudka, za organizację, tego niebanalnego przedsięwzięcia!... Dziękuję :)!

2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)