Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

sobota, 3 czerwca 2017

Port poetycki - spotkanie z haiku

Wczoraj bardzo miłe i twórcze spotkanie  haikowe w ramach XV Portu Poetyckiego w Chorzowie.



Spotkanie prowadziła Zuzanna Truchlewska i Robert Kania:

a wybrane haiku, przygotowane w prezentacji multimedialnej czytałyśmy MY, czyli: Sława Sibiga, Sue (Zuza) i ja:

Zdjęcia robiła Agnieszka Kijas, za wyjątkiem tych dwóch, na których ona sama jest :):


Podczas spotkania, zamiast suchej teorii o historii haiku wypowiedział się Teatr "Obecny" z Wrocławia:
 fot. Paweł Dąbrowski

 fot. Paweł Dąbrowski

Z informacji o spektaklu:
Teatr "Obecny" działa od stycznia 2016 roku. Bazą jest Uniwersytet Trzeciego Wieku przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Na piątkowym spotkaniu wystawili sztukę pt. " Haiku - wspomnienie klasycznej japońskiej poezji Matsuo Basho".

Mnie się bardzo występ podobał. Był wzruszający i jestem pełna uznania dla aktorów.

A tu jeszcze kilka zdjęć od Sławy, robionych przez Agnieszkę:
Świetna publiczność :), pełna poetów :D

Na linii ognia - czyli światła z projektora ;)

Aktorzy gotowi do wyjścia:

Jeszcze publiczność :), oglądamy spektakl.

Po prezentacji:

Robert Kania, poeta, haijin, podczas dyskusji o istocie haiku:

Sława i jej cudowny uśmiech :):

Dwie poetki na sali (Lena i Ewa):

Goście:

 Wpisywanie dedykacji do PrzenikaNIE WIEM:

To jeszcze ja :)


 I my razem jeszcze raz :D...


2 komentarze:

  1. Super! Dziękuję bardzo za fotorelację, bardzo żałuję że nie mogłam być z Wami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda... bardzo pięknie było :)... Ale czułyśmy duchową obecność tych, którzy nie mogli być ciałem :)... :*

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)