Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień niewinności

czwartek, 1 czerwca 2017

W górach: Żabnica Skałka - Słowianka - Rysianka - Lipowska - Redykalna - Boracza

Tym razem z pominięciem Romanki :)...

Znów jest tak, że niebardzo mam co pokazać w fotografii. Ale to co jest jest TU.
Światło było pełne ;), widoki jakich wiele, ale pamiątkę by się chciało mieć. Zwłaszcza, że obecność Dymnej Kruk pobudzała i inspirowała, a ilość zdjęć, na których sama jestem dzięki niej jest wyjątkowo duża. Żal  by było nie pokazać... Za wyjątkiem kilku, które robił towarzyszący nam młody, choć bardzo dojrzały, człowiek (Mateusz) - tam gdzie jesteśmy dwie, wszystkie, na których jestem są autorstwa Dymnej.




Kwiatuszki, niestety za jasno...  

Buty (? hmmm, gdzie te buty?) bez rozmytego tła ;)
fot. też Dymna

Łańcuchy były!...
 
 

Mateusz wykazał się wielką cierpliwością i taktem :), wobec naszego ciągłego przystawania, by zrobić kolejne zdjęcie ;).

Zimno tam było...
 

 

Buty z rozmytym tłem, bo muszą być i koniec!

Pełna powaga w zapatrzeniu ;) (hi hi)

Takie tam wygłupy ;P
 


Księżyc już wysoko:


Żyjątko i dłoń Dymnej ;)


Żyjątko (inne) i profil Dymnej ;)



4 komentarze:

  1. Piękne
    Zofia Tarajło-Lipowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)... Ech te lipy :)..., ale brzozy też ładne :P...

      Usuń
  2. Mnie się podoba wszystko bez wyjątku, serdecznie pozdrawiam :) Monika

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)