Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 21 lipca 2017

Nie zgadzam się

... na rozmontowywanie polskiej demokracji. Całym sercem podpisuję się pod listem ludzi kultury, (czując się skromnym przedstawicielem tej grupy jako poetka), ale także pod apelem ludzi nauki (Apel Prezydium Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich do Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej), jako pracownik naukowo-dydaktyczny wyższej uczelni, na stanowisku profesora. Nie możemy stać obojętnie. Nie wolno stać obojętnie.



Nie zgadzam się na sposób w jaki rządzi obecna władza: głosowanie ustaw bez ich rzetelnego przedyskutowania i późną nocą, brak szacunku dla obywateli, przekłamywanie faktów i propagandę...

Byłam pod sądem we wtorek ze swoją mamą:

byłam wczoraj z przyjaciółmi:

będę znów.

Głęboko wierzę, że moja obecność tam ma sens...

3 komentarze:

  1. A ja trzymam kciuki najmocniej, jak potrafie. Smutne, jak banda kolesi, dla wlasnych interesow, rozwala niezle funkcjonujace panstwo i wprowadza dyktature, zeby stlumic wlasne wyrzuty sumienia.
    Trudno uwierzyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowna Anno Mario P. Obawiam się, że nie będziesz w stanie wskazać mi jakiejkolwiek siły politycznej w Polsce po 89 roku, która mając władzę nie tworzyła swojej bandy kolesi, jak to nazywasz. Taka jest ludzka natura. I bez urazy, ale świętych tu nie ma. Tak działało SLD, PO a już PSL to klasyka klasyki. Każdy miał swoich ludzi, do upchania po stołkach, a to czy oni się do tych stołków nadawali, to już była kwestia drugorzędna. Nie oceniając zaś poglądów politycznych jako takich, powiem tylko, że nie lubię, gdy ktoś udaje, że urodził się wczoraj. Ci, którzy stoją na czele Waszych "spacerów" ;) tak właśnie robią, mimo, że jak Schetyna na przykład albo Wałęsa, byli tak długo u władzy i nie zrobili tego, o co teraz "walczą".

      Ale za to jak ktoś ma biznes ze zniczami, to tylko zaciera ręce, że się trafił taki boom przed 1 listopada :))

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)