Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)
           

Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

niedziela, 2 lipca 2017

Opowieść

Podobno w sieci będą istniały zapisy dłuuuugo po nas... Może  tak, może nie..., ale na pewno mnie będzie dobrze wracać do tych zdjęć... Kiedy M. robi zdjęcia miałam i często nadal mam, wrażenie, że jest to opowieść o kimś innym, o tajemniczej istocie, którą jestem?... O kimś kogo on widzi we mnie, o innej ja, o kimś kogo dopiero dzięki tym zdjęciom  odkrywam. Między innymi dlatego, mają one dla mnie wyjątkową wartość...



Generalnie każdy fotografujący widzi co innego i inaczej pokazuje świat. To banał, ale w przypadku portretu bardzo istotny. Z każdym zdjęciem można dowiedzieć się o sobie czegoś nowego... ;)...








I w kolorze:

 

 


Chyba polubię tę dziewczynkę, kobietę, taką uśmiechniętą, pełną wdzięku, piękną, radosną, spontaniczną, wolną... i... i zakochaną ;)... 

6 komentarzy:

  1. Milosc wypisana masz na twarzy. Piekna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech... nie zaprzeczę, tak czuję... dziękuję :)... Panterko buziaki dla ciebie :*...

      Usuń
  2. widać w nich, jak On patrzy i jak Ty patrzysz :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Ty, ślicznie się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), takie dobry czas... niech trwa... :*

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)