Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypomnienia tego co ważne

niedziela, 2 lipca 2017

Służąca

Ach!... Jaki piękny film! Prześliczne, cudowne, idealne kadry! Świetna fabuła trzymająca w napięciu z zaskakującymi zwrotami akcji, fantastyczna gra aktorów, spora dawka humoru :)... Nie mogłam sobie wymarzyć piękniej spędzonego wieczoru, w dodatku z M.* :D...




Poniżej kilkanaście kadrów z filmu - nie było łatwo wybrać, bo co chwilę wpadaliśmy w zachwyt... :)..., a przy ponownym oglądaniu wielu z nich nie byłam w stanie już wychwycić :/

















































I prześwietna muzyka... (dzięki Mario za wyszukanie linków :*) - ze sceny końcowej (z wybranymi scenami z filmu):

oraz cała:


Film do obejrzenia koniecznie... najlepiej w parze ;), ale to nie jest konieczne :).

Reżyseria: Chan-wook Park
Scenariusz:    Seo-Gyeong JeongChan-wook Park
       
W rolach głównych
Min-hie Kim jako Hideko
Tae-ri Kim jako Sook-hee
Jung-woo Ha jako Hrabia Fujiwara
   
Jin-woong Jo jako Wujek Kouzuki

Film  powstał na podstawie powieści Sarah Waters "Złodziejka".



 ---
* a wcześniej na Święcie Herbaty w Cieszynie - też warto pojechać, ja byłam pierwszy raz i na pewno wrócę za rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)