Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 24 lipca 2012

TakeThis Waltz

Obejrzałam przed chwilą, albo dwiema...
 



Piękny film... Film o życiu. O miłości. O lęku... I o tęsknieniu...
Przejrzałam się w głównej bohaterce jak w lustrze.
Zmoczyłam oczy ;)... i pośmiałam się. Warto.
I nie tylko dla bab.
Piękna ostatnia scena, gdy ona w końcu wybiera siebie.



Muzyka bardzo mi się podoba.

A za oknem właśnie ulewa i dziki wicher. Piękna pogoda na spacer.

2 komentarze:

  1. Kiedy ona w końcu wybiera siebie powinno być pierwszą sceną. Wiem, wiem, że to zaburzałoby dramaturgię, ale przecież to dopiero początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :), to by był zupełnie inny film :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)