Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień niewinności

wtorek, 24 lipca 2012

Wiatr i "jedz, módl się i kochaj"

Świszcze przez drzwi... :)
Urwis właśnie wymyślił zabawę w howanie się do szafki pod biurkiem :D. Koty to dziwne stworzenia.


Wczoraj byłyśmy z Inką na filmowej adaptacji powieści "Jedz, módl się i kochaj". Bardzo mi się podobała :). Dobrze, że nie pamiętałam absolutnie wszystkiego, bo pewnie wydawałaby mi się chwilami nudna, a tak nie była.

Do przemyślenia kilka kwestii. Ale dzisiaj nie mam już sił o tym pisać. Zaznaczę sobie tylko, aby pamiętać, chociaż właściwie pisałam już o tym w mailu do Mariolki.
Chodzi o puszczanie miłości. Nawet tej w własnej. Tej najpiękniejszej, najlepszej na świecie, jedynej itd... ;).

"-ale ja go kocham!
- no to go kochaj.
- ale ja za nim tęsknię!
- no to tęsknij."

:))... tak jest...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)