Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)
           

Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

poniedziałek, 17 lipca 2017

wieczór

Mazzy Star, świeca, zapach kadzidła, goniące się koty... Jestem.


Nie chcę jeszcze iść spać. Chcę jeszcze pobyć ze sobą. Tu. Teraz. Napisać list, wiersz, listę życzeń. Podziękować za..., poprosić o...


Pamiętam takie dni, gdy targowałam się z Najwyższą. Rzadko o siebie. Zawsze coś proponując w zamian. Z każdym takim targiem jest mnie mniej.

deszcz...
słonce...

Tak kiedyś, które nigdy się nie kończy, ale też i w chwili zaistnienia staje się niebytem ;)... Taki paradoks  istnienia...



Jestem. Milczę. Przyglądam się. Napawam. Zanikam...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)