Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)
           

Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

sobota, 15 lipca 2017

Wycieczkowicze

Świetny film, zwłaszcza na takie lato jako to ;)...



Pełen ciepła i typowego czeskiego humoru :)! Polecam gorąco!!

Zdjęć nie robiłam, bo miałam oglądać tylko chwilę, ale gdy już zaczęłam, to nie mogłam się oderwać :D... Tylko teraz tak szybko jeszcze ;), żeby jednak pamiątka była :).


Bohaterów filmu poznajemy w autokarze, prowadzonym przez dwóch kierowców, którym notorycznie giną brązowe kubki z uszkiem idealne do napoi gorących ;) i które nie są jednorazowe, w przeciwieństwie do białych kubków... :), świetnie rozegrane sceny, pełne humoru i oddające ducha sytuacyjnego... Wśród pasażerów znaleźć można przedstawicieli różnych klas i grup społecznych, od pary gejów, przez dwie przyjaciółki, czy właśnie wybijającego się piosenkarza, po dwie starsze kobiety, z których jedna odbywa podróż sentymentalną śladami pierwszej i jedynej miłości... Jest małżeństwo z dziećmi i małżeństwo ze stażem. Porzucony "dziwak" i bardzo pogodna "stara panna". Jest trochę infantylna, romantyczna Pani Przewodnik. A wszyscy bardzo sympatyczni i charakterystyczni. Fabuły opowiadać nie będę, jest zresztą ona bardzo wakacyjna ;). Po filmie jeszcze długo pozostaje na ustach uśmiech... :D


Reżyseria:    Jiří Vejdělek
Scenariusz:    Michal Viewegh, Jiří Vejdělek

Anna Polívková jako Jolana   
Eva Holubová    jako    Matka Jolany       
Bohumil Klepl    jako    Ojciec Jolany       
Ondrej Kovaľ jako Max   
Květa Fialová    jako Šarlota   
Jaromír Nosek    jako Ignác       
Adrian Jastraban    jako    Oskar       
Jitka Kocurová    jako        Pamela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)