Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień niewinności

poniedziałek, 24 lipca 2017

XXIII Lato w Jasienicy

Weekend pod znakiem XXIII Lata w Jasienicy i Dni Gminy Jasienica - wydarzenia organizowanego przez GOK w Jasienicy i Gminę Jasienica.


Zdjęcia robiłam tylko drugiego dnia, więc jest ich niewiele, ale na pamiątkę będą :)...  A sama impreza bardzo dobrze przygotowana i mimo niesprzyjającej pogody w sobotę (burze do późnych godzin nocnych), sytuacja opanowana, a ludzie się bawili, włącznie z Wójtem Gminy Jasienica Januszem Pierzyną... :D.

Zespół "After Party"...

...do zabawy wciągał widownię - odważniejsze są dzieci :)

Kabarety (tu akurat jeden - "Czołówka piekła" , na drugi - "Ciach" brakło mi baterii :(... ):


Organizatorzy też się bawią ;)

 

i polują na dobre zdjęcia ;)

Niektórzy bawią się inaczej ;)


Plac zabaw:



I jeszcze troszkę zdjęć z pomiędzy :)


Prowadząca Imprezę: Maja Suprun (aktorka w Teatrze Polskim w BB i przecudowna dziewczyna :D ):


I na koniec częściowo autoportret ;) z Mają:

i jeszcze z Mają oraz M. ;):

:D...

O poprzednim Lecie w Jasienicy i koncercie Łobuzów pisałam TUTAJ.

A następna impreza to IV Josiynickie Żniwowani (5 sierpnia, ja akurat będę w Katowicach na OFF Festiwalu - P. J. HARVEY!!!), o poprzednim TUTAJ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)