Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 26 lipca 2017

Zamiast na Siwy Wierch (i konkurs ;) )

Plan był inny, ale jak to z planami bywa.. ;)...



Więc zamiast w Tatry Słowackie i na Siwy Wierch (ciekawe z tymi wierchami, jak nie Kozi to Siwy ;P), pojechałyśmy w Beskid Żywiecki i na Wielką Raczę - plus taki, że poza zbieraczami borówek, rowerzystą i Panem z Dziećmi, żywej duszy (ludzkiej, bo drzewa i ptaki to i owszem) nie spotkałyśmy... ;)...

Najpierw było przepiękne światło spod chmur, aż się zatrzymałam zaraz po zjechaniu z drogi szybkiego ruchu w Przybędzy...

Kamieni zdjęcia zrobiłam dwa:

(tak naprawdę są to zdjęcia pejzażowe - ale kto zauważy pejzaż? :/)...

O tu był ten kamor ;)

A później już było tylko gorzej ;), choć czasem i lepiej :D...





No dobrze, to jeszcze Edytka i ja:


A na koniec ładne kwiatki - kto napisze w komentarzu wszystkie ich nazwy (gatunki) dostanie ode mnie prezent - do wyboru  jedną z trzech książek: PrzenikaNIE WIEM, Jestem niewinna, Spotkania! :)... - dla pierwszych trzech osób, tu lub na fb.. ;) - wystarczą cztery 4! kwiatuszki :D

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9) czyli 3) (czyliczy)

;) dobrej zabawy... :D

edit: dzięki pomocy specjalisty (Bartosza Czadra) mogę podać wszystkie nazwy:
1) Scabiosa columbaria, 2) Achillea millefolium, 3) scabiosa columbaria, 4) Hypericum perforatum, 5) Astrantia major, 6) Leucanthemum vulgare, 7) Crepis nicaensis, 8)Centaurea jacea, 9) Scabiosa columbaria.

(w wersji polskiej: 1) Drakiew gołębia, 2) Krawnik pospolity, 3) to co 1), 4) Dziurawiec zwyczajny, 5) Jarzmianka większa, 6) Jastrun właściwy, 7) Pępawa nicejska, 8) Chaber łąkowy, 9) to co 1 i 3...)

Dziękuję ślicznie Bartku!!!

7 komentarzy:

  1. próbuję ,próbuję ale moj komp chyba już śpi...a prawdę mówiąc jest strasznie ostatnio zamulony i nie współpracuje :) wyświetlił mi się jeden jeden i na pewno nie wiec co zacz :),ale żeby nie było Lusi że się nie starałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak ;), a ja właśnie zmieniłam na 4 kwiatełki - bo tyle sama wiem :P...

      Usuń
  2. Coraz więcej gór ostatnio u Ciebie-takie wrażenie :). I bardzo fajnie, bo to jeden z przyjemniejszych sposobów spędania czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie fotograficznej chyba były cały czas :), może tu więcej opisów wycieczek się pojawiło..., bo wyjść w góry to raczej podobnie od dwóch lat, a nawet może ciut mniej...

      Usuń
  3. Piękne te zdjęcia z kamieniami i ładne kwiatki, ale niestety, nie znam nazw wszystkich...
    Zdrowo i szczęśliwie wyglądacie dziewczyny na zdjęciach! Hej, góry nasze góry!:-))

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)