Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

niedziela, 6 sierpnia 2017

PJ Harvey - koncert na Off Festival

Ona jest po prostu cudowna!!! Koncert był wyśmienity, dla mnie to ogromne przeżycie,  bo pokochałam Polly Jean całą sobą :)... Wszystko w niej jest idealne, a najbardziej to w jaki sposób śpiewa i o czym. Na scenie też jest wyjątkowa...

 Fot. Gaba

Niestety zdjęcia z koncertu PJ nie wyszły najlepiej (jak to komórką), ale kilka z tych co zrobiłam i co dostałam od Gaby dodam, na pamiątkę :).

Zdjęcia od Gabki:

Fajnie, że na telebimach pokazywano zbliżenia, bo być blisko i jeszcze widzieć ją tak blisko, to już spełnienie marzeń :D...


I moje:

Na początku stanęłyśmy z Gabą dość daleko od sceny... Plan był taki, że, za radą Mario, pójdziemy wcześniej, zajmiemy miejsca i będziemy czekały, ale... - poszłyśmy coś zjeść, sporo wcześniej bo przed 19 (koncert o 19.40), jednak nie przewidziałyśmy kolejek, więc zanim otrzymałyśmy nasze burgery (Gaba z mięchem, ja z warzywkami), zanim zjadłyśmy (cud, że się nie nabawiłyśmy niestrawności, w takim tempie przełykałyśmy), zanim poszłyśmy siku (kolejki!) była już 19.35 i cały plac zajęty... PJ się spóźniała, więc przebijałam się dzielnie i doszłyśmy całkiem blisko, nie dość jednak...


W miarę słuchania więc podchodziłam bliżej (Gaba została)... :)

I bliżej :)

Aż wreszcie byłam już jakieś 3 m od barierek - na zdjęciach tego nie widać,  bo taki aparat ;), ale mogłam patrzeć i delektować się PJ z całkiem bliska :D... - było cudownie! :).

Ech no... wzruszająco było... Długo czekałam na ten koncert, od kiedy tylko wiadomo było, że zagra na OFF, czekałam na informację którego dnia :), by kupić bilet na ten jeden dzień... Później już oczekiwanie na sam koncert, żal, że Mario nie pojedzie, godzenie się z tym, że pojadę sama (bo jakoś nikt ze znajomych), w końcu radość, że pojedzie Gaba :)... Odliczanie dni do soboty, przygotowania, wyjazd :)... O mało co, nie spóźnienie się na koncert :/ i wreszcie jest, Ona!!! wraz z całym, świetnym zespołem :)!... No, co mogę jeszcze napisać...? Gęsia skórka, łzy - zachwyt i wzruszenie...


I jeszcze dwa fragmenty nagrane przeze mnie:




I filmy z sieci:




:)... jest doskonała :D



A poniżej jeszcze SetLista ;)

Chain of Keys
The Ministry of Defence
The Community of Hope
Shame
Let England Shake
The Words That Maketh Murder
The Glorious Land
Dear Darkness
White Chalk
In the Dark Places
The Wheel
The Ministry of Social Affairs
50ft Queenie
Down by the Water
To Bring You My Love
River Anacostia

2 komentarze:

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)