Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 8 sierpnia 2017

Spacer w Gogołowej

Pojechałyśmy wczoraj z Gosią na lody do Gogołowej :)...



Ale zostałyśmy na zachód słońca i wschód księżyca, a oczekiwanie umilałyśmy sobie zdjęcia sobie robiąc ;)...
Takie my dwie tu:

I tu:

Taki traktor ;)

Gosia taka:

I śmiejąca się,  bo pozowanie jest zabawne ;)

I starająca się nie uśmiechać ;)

 Zmiana przy aparacie ;) (fot. Gosia)

Pełna powaga też mi  nie wychodzi ;)


Znów zmiana ;)

Pejzaże też ładne były, na fotoblogu pokazuję jakie, tu tylko dodatkowe kadry:

Poszłyśmy nad staw:



Ale nijak mi do Gosinych zdjęć, ona inaczej widzi ;)..., więc wróciłyśmy na pola:

Gosia chciała, żebym zrobiła takie zdjęcie śliczne, jak publikują słońca przez trawy ;), więc spróbowałam:

A później krzaczek pod słońce:

I Gosia ze słońcem:

I ja ;)

Buszująca w zbożu:
 

Kontemplowanie zbóż:



Coraz ciemniej i później, zjeżdżają już z pól:

Nudzi się nam, bo już po 20 a ksieżyca nie widać (20.07 ma być wschód)

Więc się rozglądamy - o traktor ;)

I nagle jest!!!

Ale jaki paskudny kadr ;), więc biegiem na górkę, żeby inaczej go złapać, rewelacji jednak nie było:

Może tak?

albo tak?

Z bliska:

Przez trawki:

W pejzażu:

Ślicznie wyglądał księżyc w rozgałęzieniu, niestety niełatwo to oddać aparatem ;)

Zabawy z lampą:

I znów nie zdążyłyśmy na pizzę ;), ale zjadłam pyszną kanapkę i zrobiłam zdjęcie maskotce:

Gosiu, dzięki za cudny spacer :D...

A tu jeszcze raz linki do fotografii na blogu fotograficznym: Zachód Słońca, Wschód Księżyca, zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Piękne uchwyciłaś księżyc! no i to zachodzące słońce... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pozytywy: mialyscie przednia zabawe, spedzilyscie mile chwile na memlonie, porobilyscie piekne zdjecia zacmionego ksiezyca, nie zdazylyscie na bombe kaloryczna w postaci pizzy. I tylko chlopu pszenice ugniotlyscie zadkami. :)))

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)