Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień dobrych wiadomości :)

niedziela, 15 października 2017

7. FotoArt Festival im. Andrzeja Baturo

W piątek rozpoczął się 7. FotoArt Festival :). Ja rozpoczęłam go na dyżurze w Starej Fabryce, pilnując czterech z 15 wystaw, rozmieszczonych w dziewięciu różnych punktach Bielska-Białej.
Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"


Od razu  powiem, że 3 godziny to jest takie minimum by wystawy zobaczyć. Ja dziś zdążyłam być na prawe wszystkich, bez trzech, więc jeszcze pełnego obrazu nie mam, ale na pewno już wiem, że wszystkie warto zobaczyć.

W piątek jak już wspomniałam byłam w Starej Fabryce, tam Alain Laboile (Francja) i jego cykl pt. Rodzina. Mnie przypadł do gustu. Bardzo też podobało mi się jego wystąpienie, rozmowa, odpowiedzi na pytania na dzisiejszym maratonie.

 Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"

 Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"

 Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"

 Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"

 Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"

 Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"

 Alain Laboile, zdjęcie z wystawy zatytułowanej "Rodzina"

Bo podczas festiwalu w pierwszy weekend odbywa się maraton autorski, w trakcie którego można posłuchać artystów i zadać im pytania. W Fabryce jeszcze trzy inne wystawy, a mianowicie: John Heselitine (Wielka Brytania) "Paradiso" i niesamowicie przedstawiony Rzym...; Oliver Merce (Rumunia) "Anatomia rozkładu" - popadające w ruinę fragmenty niegdyś tryskającego życiem miasta (tego autora mam 3 odbitki, które można było zabrać z sali wystawowej) oraz Zisis Kardianos (Grecja) "W otchłani" - z życia ludzi na wyspie Zakynthos :)...
Zdjęć nie robiłam zbyt wielu, bo fotografie są oprawione w szkło i odbijają cienie, światło itd...

John Heselitine zdjęcie z wystawy "Paradiso"

Wczoraj i dziś pełniłam dyżur na maratonie autorskim, przez większą część czasu jako szatniarka :D

W czasie kiedy nic się nie działo mogłam wejść na salę i posłuchać artystów :)
 Tutaj na foto, akurat Inez Baturo - na tle fotografii jednego z najbardziej poruszających autorów tegorocznej edycji festiwalu: Tommy Ingeberga ze Szwecji.
Zdjęcia z wystawy Tommy Ingberga pt "Podróż".

Poniżej, Alain Laboile wyjaśnia jak powstają jego fotografie :).

Na dziś to tyle, napiszę jeszcze o festiwalu na pewno, a kto może, niech się wybierze!!!
Acha :), w Szkole muzycznej w BB można zobaczyć fragment wystawy Foto Open, na której także moje zdjęcia. Zapraszam :)...

ps. poprzednia edycja FAF także pod etykietą FotoArtFestival :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)